F1 2015 wzbogaci się o dobrodziejstwa DirectX 12

F1_2015_Shot_02_1429109950-1038x576

W styczniu pojawiły się pierwsze informacje na temat tego, że najnowszy silnik graficzny Codemasters EGO Engine 4.0 jest zdolny współpracować z DirectX 12, jednak dopiero teraz zostało oficjalnie potwierdzone, że najnowsza produkcja firmy czyli F1 2015 zyska wsparcie dla nowego API.

F1-2015-DX12

Otóż na oficjalnym forum poświęconemu grze padło pytanie o wsparcie dla DX12 zadane przez jednego z graczy. Uzyskał odwiedź, że takowe się ukaże. Według producenta ich sinik graficzny jest na dobrej drodze, żeby na stałe zagościć na konsolach nowej generacji oraz PC, a przez to, że został napisany praktycznie od zera, jest świetnym kandydatem, żeby bez problemu poradzić sobie z obsługa DirectX 12.

Niestety na chwilę obecną nie ujawniono dokładnej daty premiery patcha, który wprowadzi wsparcie dla najnowszej biblioteki Microsoftu.

 

Źródło, fot.: dsogaming

Podziel się ze znajomymi: