NVidia sukcesywnie rozwija swoją linię urządzeń dla graczy z serii Shield. Każde kolejne jest bardzo udaną konstrukcją, świetnie spełniające oczekiwania użytkowników, co więcej, o całkiem dobrym stosunku jakości do ceny. Niestety co jakiś czas każdemu producentowi zdarzają się mniejsze lub większe wpadki czy problemy.
Nie inaczej jest w przypadku NVidii. Nie tak dawno ogłoszono szeroko zakrojoną akcję wymiany tabletów NVidia Shield Tablet. Akcji podlegały wszystkie urządzenia z baterią oznaczoną jako Y01 – istniało niebezpieczeństwo przegrzania i wybuchu ogniwa.
Tym razem do serwisu na wymianę trafia najnowsze dzieło „Zielonych” – NVidia Shield Pro, stacjonarna konsola oparta na systemie Android, z wbudowanym dyskiem 500 GB. To właśnie ten element w małej partii konsol okazał się wadliwy. Akcją nie są zatem objęte zwykłe wersje, czyli te wyposażone w jedynie 16 GB pamięci flash.
Producent, ogłaszając tę akcję, zamieścił na swoim forum parę podstawowych informacji, m.in. jakie urządzenia będą nią objęte. Według wpisu należy zwrócić uwagę na dwie rzeczy. Pierwsza: czy podczas aktualizacji oprogramowania do wersji 1.4 pojawia się ekran Fastboot. Druga: wystarczy zwrócić uwagę, czy w menu głównym na górze ekranu widać błędy w grafice oraz czy teksty w kafelkach są rozmyte i nieczytelne, także po dłuższym czasie.
Jeśli zauważyliście choć jeden z wymienionych objawów, możecie starać się o wymianę. W przeciwieństwie do serwisu tabletów, teraz to użytkownicy mają się zgłaszać do NVidii, nie odwrotnie. Więcej informacji, wraz z formularzem zgłoszeniowym znajdziecie tutaj.
Źródło: NVidia forum
Fot. NVidia Shield