Rainbow Six Siege – poznaliśmy wymagania sprzętowe

Nowy FPS od Ubisoftu, który według twórców może stanowić godnego przeciwnika dla Counter Strike’a Global Offensive, od niedawna jeszcze bardziej popularnego niż zwykle, pojawi się – prawdopodobnie bez żadnych poślizgów – już za trzy tygodnie. To tak naprawdę ostatni moment, by zdecydować się na jakiekolwiek poważniejsze ulepszenia naszego sprzętu. Dlatego też wymagania sprzętowe zostały już udostępnione oficjalnie. O tym, czy są one niezbyt wygórowane czy też wręcz przeciwnie, można by dyskutować. Ja jednak po prostu je przedstawię, a ocenę pozostawiam Wam.

RainbowSixSiege screen1

Wymagania minimalne:
Procesor: Intel Core i3 560 3.3 GHz lub AMD Phenom II X4 945 3.0 GHz
Karta graficzna: NVIDIA GeForce GTX 46 lub AMD Radeon HD 5870
RAM: 6 GB
Karta dźwiękowa: kompatybilna z DirectX® 9.0c
Wolne miejsce na dysku: 30 GB
System: Windows 7, Windows 8.1, Windows 10 (wymagane 64-bitowe wersje)


Wymagania zalecane:
Procesor: Intel Core i5-2500K 3.3 GHz lub lepszy, AMD FX-8120 3.1 Ghz lub lepszy
Karta graficzna: NVIDIA GeForce GTX 670 (oraz GTX760 i GTX960) lub AMD Radeon HD 7970
(R9 280 × [2GB VRAM] / R9 380 / Fury X)
RAM: 8 GB
Karta dźwiękowa: karta 5.1 kompatybilna z DirectX® 9.0c
Wolne miejsce na dysku: 47 GB
System: Windows 7 SP1, Windows 8.1, Windows 10 (wymagane 64-bitowe wersje)

Dostaliśmy również bardziej szczegółową informację na temat obsługiwanych w dniu premiery kart graficznych:

Karty AMD:
Radeon HD5870 lub lepsze, HD6870 lub lepsze, HD7770 lub lepsze, R7 260X lub lepsze oraz każda karta z serii R-300 i Fury X

Karty Nvidia:
GeForce GTX460 lub lepsze, GTX560 lub lepsze, GTX650 lub lepsze, GTX750 lub lepsze oraz każda karta z serii GT900 i Titan


Ubisoft informuje zainteresowanych, że wersje wspomnianych kart dedykowane laptopom mogą również zadziałać, jednak nie są oficjalnie wspierane. Oznacza to, że gdy na sprzęcie wyposażonym w taką kartę gra nie zadziała nam prawidłowo, nie możemy jej zareklamować. Producent nie wyklucza jednak, że kolejne modele zaczną być wspierane po premierze gry.

 

Źródło: pcgamer
Fot.: rainbow6 media

 

 

Podziel się ze znajomymi: