Need for Speed to niewątpliwie jedna z tych gier, na którą czekamy i od której wymagamy całkiem sporo. Ostatnie odsłony, lekko mówiąc, do udanych nie należały. Mimo to studio Ghost Games, odpowiedzialne za grę z podtytułem Rivals, podjęło się zadania i postanowiło jeszcze raz spróbować stworzyć tytuł na miarę wygórowanych oczekiwań graczy. Czy się uda? Na razie, według dostępnych informacji, wszystko idzie we właściwym kierunku.Wyścigi pod osłoną nocy, szalone ucieczki przed policją, rozbudowany tuning z wieloma możliwościami modyfikacji pojazdów. Wielka, otwarta, ciekawa lokacja Ventura Bay. Olśniewająca grafika generowana przez silnik Frostbite. Fabuła? Będzie. Czy w końcu doczekamy się godnego następcy niezapomnianego Undergrounda 2 czy Carbona? Miejmy taką nadzieję.Ghost Games ogłosiło właśnie, że ruszyły zapisy do bety gry. Aby mieć możliwość uczestniczenia w testowej wersji gry, należy zapisać się tutaj i czekać na odpowiedź mailową z kodem do pobrania gry. Ilość miejsc oczywiście jest ograniczona. Zapisy trwają do 25 września do godziny 10:00. Na uwadze należy mieć fakt, iż w betę zagrać będą mogli tylko posiadacze konsoli Xbox One lub PlayStation 4. Jest to związane z przeniesieniem premiery wersji na komputery na wiosnę przyszłego roku. To zaś spowodowane jest ciągłymi pracami nad grą i chęcią udoskonalenia jej. Jak twierdzi studio, gra podczas premiery ma być w świetnym stanie technicznym, dlatego też woli zostawić sobie nieco więcej czasu na dopieszczenie wszystkich szczegółów. Co więcej, należy spodziewać się, że nie spotkamy się z ograniczeniem ilości generowanych klatek. Jest to o tyle ważne, że w przypadku ostatniej odsłony zostało to bardzo źle przyjęte przez środowisko graczy, którzy mocno krytykowali ten zabieg. Trudno się temu dziwić. Dodatkowy czas ma również pozwolić na implementację specjalnych efektów graficznych w wersji na pecety.
Trudno zarzucić coś takiemu postępowaniu, wszak zyskać możemy na tym tylko my – gracze.
Premiera gry na konsole XO i PS4 nastąpi 5 listopada bieżącego roku.
Źródło: WCCFtech
Fot. Needforspeed