Od teraz można składać reklamacje na Steam

Mieliście kiedyś tak, że zakupiliście jakąś grę na Steam i uznaliście, że w sumie Wam się nie podoba i jej nie chcecie? Albo, że po prostu Wam nie działa? Mam więc dla Was dobrą wiadomość! Od dzisiaj możliwy jest zwrot towarów zakupionych w sklepie Steam. Warunki? Tylko trzy – w grę nie można grać dłużej niż dwie godziny, towar zakupiliśmy nie później niż 2 tygodnie przed zwrotem, a także klucz może pochodzić tylko z oficjalnego sklepu platformy. Co to oznacza? Jeśli np. kupiliście grę w innym sklepie, albo dostaliście kluczyk od kolegi to zapomnijcie o zwrocie. Jeśli jednak spełniacie któryś z tych warunków, to być może uda Wam się coś ugrać – Valve rozpatrzy każde zgłoszenie.

steam_eu_refund_1

Zwracać będzie można również dodatki i przedmioty zakupione w grze, jednak nie wszystkie. W przypadku dodatków sprawa wygląda jasno – nie można kupować DLC, które trwale wpływają na np. umiejętności postaci. Będą one odpowiednio oznaczone na Steam. Również i tutaj mamy dwa tygodnie na zwrot. Czyli zwracać możemy tylko dodatki samodzielne. W przypadku przedmiotów zakupionych w grze sprawa wygląda inaczej. Po pierwsze – zwrot dotyczy tylko produktów zakupionych w grach od Valve. W przypadku innych producentów wszystko zależy od ich dobrej woli. Po drugie – przedmiot nie może zostać użyty ani razu, a na zwrot mamy 48 godzin od daty zakupu.

Jeśli chodzi o zamówienia przedpremierowe to macie czas do 14 dni po premierze tytułu (lecz też musicie przegrać mniej niż 2 godziny).

Steam

Zwrócone pieniądze zazwyczaj trafią na to samo miejsce, z którego zostały wysłane (np. płacicie PayPalem to dostajecie pieniądze na PayPala), lecz w przypadkach, w których nie możliwym będzie wysłanie pieniędzy na to miejsce, doładowany zostanie Wasz portfel Steam.

Uwaga – jeśli posiadacie VAC Bana tracicie prawo do zwrotu jakiejkolwiek gry.

Zwrotów można dokonywać tutaj: https://help.steampowered.com/

 

Źródło: Steam

Podziel się ze znajomymi: