Star Wars: Battlefront nie będzie kolejną zwykłą strzelanką wieloosobową z innym tłem. Z informacji wynika, że produkt wniesie pewną „świeżość” rozgrywki do gatunku gier FPS.
Jeden z głównych projektantów Star Wars: Battlefront – Niklas Fagraeus ujawnił ciekawe informacje na temat gry. Najważniejsza z nich dotyczy klas – zostaną one całkowicie wycofane z gry, dzięki czemu gracz sam będzie mógł zdecydować, z jakim wyposażeniem wyruszy na pole walki. Oczywiście elementy uzbrojenia odblokujemy poprzez zdobywanie punktów doświadczenia. Kolejną nowością w grze będzie tzw. „system partnerski”. DICE zrezygnowało z pięcioosobowych drużyn, a w zamian mamy możliwość zagrania w duecie. Taka funkcja pozwoli nam dzielić się sprzętem z naszym partnerem, widzieć go na mapie oraz odradzać się na nim.
Czy podoba się Wam taki system? Piszcie w komentarzach.